1 Aralık 2008 Pazartesi

Sasalı'ya Gittik

Dün Ksk'da saat 9:00 da 25 bisikletli buluşarak Sasalı Doğal Yaşam Parkı'nın açılışına gittik. Mavişehir'den Sasalı'ya kadar yapılan bisiklet yolu harika olmuş. Daha tam tamamlanmasa da hiç trafiğe karışmadan oraya kadar gitmek çok güzeldi. Keşke İzmir'in heryerine böyle bisiklet yolları yapsalar. O zaman eminim ki bisiklete binenlerin sayısı epey artar.
Yolda giderken bir fotoğraf çekilelim dedik
Bisiklet yolunun güzelliğine bakın. Bir de Ayakkabı bağcıklarımın güzelliğine:):)
Sasalı Doğal yaşam Parkı'nın girişi.
Haydi tekrar hareket zamanı
Mehmet Hoca, Seçkin ve ben.
Ceremcem, Seçkin, Fırat ve ben hararetli bir tartışmanın içerisindeyiz:) Sanırım o sırada zaman yol grafiğini ters çevirince oluşan grafikte aynı anda bir kaç yerde olunmuş oluyor konusunda Ceremcem beni ikna etmeye çalışıyo. Yine diyorum çok saçma bi hipotez:)
Mustafa Başkan arabasıyla geldi
Zebralar ve bisikletçiler:)
Zürafacık
Gezintimiz devam ediyor
Sasalı dönüşü Seçkin ve Ceremcem ile Ora lahmacum'da harika lahmacunları yedikten sonra Ksk'da Ceremcem'den ayrılıp Doruk bisiklete gittik. Seçkinin aylık bakımını yaptırması gerekiyordu. Ben de bisikletim için bar-end aldım. Seçkin de zil hediye etti sağolsun:) Eksikler yavaş yavaş tamamlanıyor.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

30 Kasım pazar günü harika bir gün geçirdik bisikletseverlerle. Sasalı'nın doğal yaşam parkı AB standartlarında ve harika bir bisiklet yolu ile ulaşılabiliyor. Bir gün önceden Senem'le sözleştik tur için ama hava şartları iyi olması gerekiyordu. Neyse ki çok güzel, güneşli bir gündü ve çok keyif aldık bu günden. O günü güzel bir anı olarak hatırlarız.. Senem'in babasıyla da tanıştık Sasalı'da. Senemcim harika bir babaya sahip olduğunu belirtmek istiyorum.

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim Seçkincim:) Gerçekten çok güzel bir gündü:)