15 Aralık 2008 Pazartesi

14 Aralık Pazar, Gaziemir-Sarnıç-Buca Gölet Turu

Öncelikle derneğin sayfasında tur ile ilgili yazılan yorumu koymak istedim. Tur ile ilgili bilgiy çok güzel vermişler. " İzmir’in en güzel mesire yerlerinden biri olan gölete bu hafta farklı bir yoldan gittik. Gölete her zaman yaptığımız gibi Buca üzerinden değil, bu sefer Sarnıç yolundan ulaştık. Pazar sabah sporunu yapmak isteyenler bu sabah Konak İskelesindeydi. Konakta buluştuktan sonra ilk zorlu etap varyant yokuşu çıkıldı. Varyantı çıktıktan sonra Üçyol sapağından Karabağlar istikametine, oradan da Gaziemir’e ulaştık. Gaziemir Migros'da verdiğimiz kısa kahvaltı ve çay molasından sonra Sarnıç-Belenbaşı üzerinden Buca Gölet’e ulaştık. Yörükoğlu Tesislerinde verdiğimiz öğle yemeği molası gerçekten çok güzeldi. Mangalda köfte, tavuk ve salatadan oluşan menümüzü nefis yayık ayranlarımızı yudumlayarak mideye indirdik. Daha sonra Buca-Şirinyer-Yeşildere üzerinde yine Konak'a dönüş yapıldı. Katılan tüm üyelerimize bu güzel günü bizimle paylaştıkları için teşekkür ederiz. " Şimdi de resimlerle tur:)
Konak İskelede buluştuk. Fotoğraf çeken arkadaş dahil 10 kişi. Son saniyede Ceremcem geldi ve yola çıktık.
Kabusum varyant:)
Elbette en arkadayım:) Gaziemir'de benzin isasyonunda su takviyesi ve lastik şişirme operasyonu:)
Gaziemir migrosa doğru yollardayız.
Gaziemir migrosta foto çekilmemişiz. Orda 2 arkadaş daha aramıza katıldı ve 13 kişi olduk. Ondan sonra çok keyifli bir yol ve yolculuk başlamış oldu.
Yokuş yukarı hep en sonda kalıyorum:) bu sorunu derhal çözmem lazım. Arkamdaki İsmail Bey artçı olduğu için mecburen benim arkamda:)
Buca Gölet. Önce Gölet içerisindeki bir yere oturalım dedik ama ordaki ilgisizlik ve özellikle de bisikletlerimize yapılan hakaret orda oturmamamız için yeterliydi. Bisikletleri kenara alabilir miymişiz görüntüyü bozuyormuş. plastik masa sandalyeler görüntüyü bozmuyo bizim caanım bisikletlerimiz bozuyo:) bir bisikletçiye söylenebilecek en son söz bence:)
İşte piknik yerimiz.
Mangal hazırlanıyor
İsmail Bey tavuklarımızla ilgileniyor:)
Biz o arada köfteleri götürüyoruz.
Ve dönüş.
Bu arada Cerem'in trombolindeki muhteşem gösterisine ait foto yok maalesef:)
Tur sonrası Cerem ile gruptan ayrılıp Güzelyalı'ya çay içmeye gittik. Göksu ve Görkem de Radardan dönmüşler. Hep beraber çay içip sohbet ettikten sonra eve gittim. Çok acı bir haberle karşılaştım ama:) Sular akmıyordu. Ve sabaha kadar akmamaya devam etti ne yazık ki:)