2 Aralık 2008 Salı

Salı Buluşmaları

Uzun zamandan beri her Salı ailecek anneannemde buluşuyoruz. Ben, babam dükkanda olursa, gidebiliyorum. Bugün maalesef dükkanda yalnız olduğum için gidemedim. Kadro hep aynı. Ayşe teyzem, Eda, Yıldız teyzem, Evren(her zaman gelemiyor), Zeynep yengem, Hayal, annem ve ben. Salı buluşmalarını çok seviyorum ama maalesef her zaman gidemiyorum. Şu an aklım orda. Anneannem dolma yapmış:) Neyse ki akşam yiyeceğim:) Anneannemin yemekleri harika oluyor. Onunla birlikte kaldığım için çok şanslıyım. Seni çok seviyorum anneanneciğim. İyi ki varsın.

3 yorum:

yusufyusuf dedi ki...

Güzel blog...

The Monster Look ©

Adsız dedi ki...

ahh kıyamammm.. gelememiştee üzülmüşşş :) kalbimiz seninle nennüüü :)

Unknown dedi ki...

Teşekkürler yusufyusuf:)
üzüldüm tabi kuzencim:)