6 Aralık 2008 Cumartesi

En Güzel Perşembe Turu

Öncelikle belirtmeliyim ki şimdiye kadar en çok eğlendiğim perşembe turu bu tur oldu. Dün yazamadım çünkü arkadaşların çektiği resimler bugün tamamlanabildi. Herzamanki gibi saat 20:00 de Göztepe vapur iskelesinde buluşuldu. Gündüz Muhlis Abiden turun nereye yapılacağı konusunda bilgi almaya çalışmış ancak başarılı olamamıştım. Sadece, İnciraltı olmasın biraz uzun bir tur olsun diye, rica etmiştim. Buluşma yerine erken gelenler sohbet içerisinde. Reflektörler çok güzel parlıyor:)
Saat tam 20:00 de yola çıkıyoruz ve maalesef istikamet İnciraltı'na doğru. Genelde İnciraltı'na gittiğimiz turlar orada son buluyor, geç kalkılıyor ve doğru evlere gidiliyordu. Ben yine öyle olacağını düşünerek üzülüyorum.
Her zaman gittiğimiz cafe. Daha önce Muhlis Abinin ekmeğinden köfte çıkmamıştı şimdi de benim tostumdan peynir:) O kadar az koymuşlar ki eriyince kaybolmuş peynir sadece 2 tane tel kalmış. Bi daha buraya gitmesek en güzeli olacak sanırım.
Levent, Özgü ve ben de içeri giriyoruz. Levent'in hediye ettiği gözlüğü takamadan çekiyor Ozan fotoğrafı:)
Kafenin içinde bayram planları yapılıyor. Muhlis Abi eşinden izin alabilirse bir tur organize edecek:) Heyecanla bekliyoruz.
Neyse ki tahmin ettiğim gibi tur bu cafede tamamlanmıyor ve 21:30 gibi tekrar yola çıkıyoruz. İstikamet Konak, Varyant çıkışı, İkiçeşmelikten Çankaya ve ordan Alsancak.
Varyantın son noktası. Güldüğüme bakmayın canım çıktı. Çünkü kendime göre çok yüksek bir performansla çıktım.
Ve son çıkan olmadım böylece:)
Varyanttan sonra dinlenmeden ikiçeşmelikten inişe geçiyoruz. Biraz fazla zorlamış olmalıyım ki çankaya civarında ayağıma kramp girdi. Yanımda sadece Levent vardı ve grup devam ediyordu. Ayağım hala ağrıyordu ve grup tamamen kaybolmuştu. Biraz gevşetme hareketleri yaptım, ağrı geçti, bulur muyuz acaba grubu diyorduk ki Gürkan geldi. Nerde kaldınız dedi. Kramp girdiğini söyleyince iyi olup olmadığımı soruyordu ki Muhlis Abiyi gördük. O da geri dönmüş. Devam ederken bir baktım grubun tamamı durmuş bizi bekliyor. İşte bu dayanışmayı seviyorum.
Sonra Alsancak'a doğru devam ettik tabi tüm grubun geçmiş olsun dilekleri eşliğinde. Perşembe turlarının bir amacı da insanların bizi kalabalık bir grup olarak görmesini sağlamak. Bunun için de Alsancak'ın sonuna kadar barların yanından gittik. Dönüş noktasında direği de aramıza alıp fotoğraf çekiliyoruz:) Artık tur bitti geri dönüyoruz diyordum ki meğerse gece yani başlamış. Pasaportta akordeon çalan abinin etrafını sarıveriyoruz birden.
İsteğimizi soruyor ve sanat müziğinden ne isterse çalmasını istiyoruz. İlk parça biraz slov. Erica ve Muhlis Abi dans ediyorlar.
Sonra Muhlis Abi ve ben:)
Yar saçların lüle lüle şarkısını söylerken:)
Herkesin neşesi yerine geldi iyice:)
Tüm bu neşeyi borçlu olduğumuz kişi
Ohhh ohhh:)
Timur abla muhteşem. Hem Fatih'le beraber şarkıları çok güzel söylediler hem de kendine has tarzıyla çok güzel oynadı.
Sıradaki slov müzikte gürkan bisikletiyle dans ediyor:) Ve artık oradan ayrılık vakti. bir kaç foto daha çekilip bir sonraki perşembe tekrar buluşmak üzere ayrılıyoruz akordeoncunun yanından.
Daha sonra tekrar Konak'a gittik. Ksk tayfasını vapura bindirdikten sonra Muhlis abi tekrar varyant deyince tek itiraz eden ben oldum:) Ama yarısına kadar çıkıp Halil Rıfat paşadan gideceğimizi söyleyince ikna oldum:) Halil Rıfatpaşadan Asansör, ordan tekrar Mithatpaşa caddesine geçerek bu sefer Mithatpaşadan tamamladık turu. Böylece en güzel perşembe turu bitmiş oldu.

Hiç yorum yok: