17 Nisan 2007 Salı

Sabah Yürüyüşü

Bu sabah dayımlardan işe yürüyerek geldim. Tam 1 saat tempolu yürümek çok iyi geldi. Malum yaz geliyor ve fazla kilolar daha çok rahatsız ediyor insanı. Zaten dün gece rüyamda denize gittim:) Evet evet kesin olarak kilo vermeye başlamalıyım. Annemin baskılarına da daha fazla dayanmanın imkanı yok zaten:) Zayıfla Senem çok kilo aldın Senem:)) Ben de biliyorum aslında ama zayıflama psikolojisine giremiyordum bir türlü. Sanırım bugün girdim. Günlerden pazartesi de değil ya hayırdır:)) Bundan sonra salı, perşembe ve cumartesi sabahları dayımlardan işe gelirken yürüyerek gelmeye kesin karar verdim. Diğer günler için verdiğim herhangi bir karar yok şimdilik. Zaten anneannemden dükkan 10 dakka sürüyor ve zaten yürüyorum. Yolu mu uzatsam azcık acaba:) Neyse bu kadar uzatmamın da bi alemi yoktu aslında.

Hiç yorum yok: