8 Nisan 2007 Pazar

Keremcem Konseri

Dün akşam kuzenle 18:30 gibi Alsancak'ta buluşup bişeyler yedikten sonra Keremcem konserine gittik. Ben konser İsmet İnönü Sanat merkezinde sanıyordum ama meğersem atlas pavyondaymış:)) Neyse gittiğimizde konserin başlamasına 15 dakika vardı. Ama o arada birisi (lakabı mikropmuş kuzen söyledi ama ben tanımıyorum kendisini) gelenleri oyalamakla görevliydi. Nabzı yüksek tutsun ki Keremcem geldiğinde herkes tam coşsun. Bu görevi gerçekten layıkıyla yerine getirdi Mikrop. Gerçi yaş ortalaması 13 falandı sanırım. 8 yaşında çocuklar bile vardı yaa. Hepsi de Keremcem’e aşık. Bütün şarkılarını ezbere biliyorlar. Beklerken mikrop, Keremcemin bi şarkısını başlattı. "Aşk bittii geriye ne kaldı şimdi, gururum olmasa sana git diyemem ama git ne olur" Bütün salon ama 13 yaş ortalamalı kızların ses tonunda bu şarkıyı söyledi. Ama gerçekten tüylerim diken diken oldu. Neden mi:) Kendimi Keremcem yerine koydum. Nasıl güzel bir duygudur. Senin şarkını o kadar insan kendinden geçercesine söyleyecek. Sonra "Nerelere gideyim sen yanımda olmayınca" şarkısını da tüm salon söyledikten sonra Keremcem çıktı sahneye. Ayy nasıl çığlık nasıl coşku anlatamam. Ama takdir ettim kendisini. Takım elbise ile çıktı sahneye. Gerçekten çok yakışıklı:)) Ben konser boyunca En çok Cemi (gitarist, abimin arkadaşı, hani söylemiştim:)) seyrettim bir de etrafımda yaşananları:)) Bi kız ağlamaktan Keremcemi seyredemedi. Nasıl bir sevgi aman Allah'ım. Hıçkıra hıçkıra ağladı yaa bayılacaktı neredeyse. Üç kız pankart yapmış. Keremcem kalp Aslı. Bi ara Üçü bi elleriyle bu pankartı tutarken aynı anda diğer ellerinde telefon, fotoğraf çekiyordu. Bende onların bu halini çekmek istedim ama telefonum güzel fotoğraf çekmiyo hele karanlıkta hiç çekmiyo. Bütün bunlar olurken kuzen de kendi telefonu ile tüm konseri videoya aldı. Neyse konser bitti Cem'le vedalaştıktan sonra Alsancak’a gittik iki kuzen. Benim için değişik bir gündü. Eğlendim yani:)

Hiç yorum yok: