2 Nisan 2007 Pazartesi

Kuzimle bir pazar

Dün çok sıkıcı bir gün olarak başladı ama sonra kuzenimin dükkana gelmesi bana ilaç gibi geldi. Akşam 5 gibi geldi 1,5 saat dükkanda kaldık sonra aldık böreklerimizi, gittik Güzelyalı'ya, çay eşliğinde yedik böreklerimizi ohh. Sonra da bi el tavla oynadık, yendim:) Sonra da onlara gittik. Tv seyrettik, diğer kuzenle msnde konuştuk, güldük eğlendik ve gece saat 1,5 da yattık. Teşekkür ederim kuzicim, çok iyi geldin bana. Ama bi de yatar yatmaz uyusaydım, 3,5 a kadar uyumaya çabalamasaydım çok iyi olacaktı. Gece rüyamda Bursa'ya gitmiştik. Şimdilerde hep bunu düşünüyoruz. 20 Nisan gibi Bursa'ya gitme planımız var. İşte ben önceden gittim:) Rüyamda. Eski okul arkadaşlarımı, eski sevgilimi, onun arkadaşlarını falan gördüm. Ama gider gitmez ilk arayacağım kişiyi rüya münasebetiyle unuttum:) Tam aklıma geldi, Necla'yı aramazsak bizi gebertir deyip elime telefonu alıyordum ki teyzem uyandırdı beni. Üzgünüm Necla'cım gerçekte görüşürüz artık:))

Hiç yorum yok: