29 Mart 2007 Perşembe

Mutlu Olmak İçin

Bir arkadaşımın bloğunda geçenlerde bir yazı okudum. Bizi neler mutlu ediyor? Yazının bir yerinde "Mutluluğu artıran etkenlerden bir başkası da, başkalarına ilgi göstermek ve yardımseverlik. Bir bakım evini ziyaret etmek, arkadaşının çocuğunun ev ödevine yardım etmek, komşusunun torbalarını taşımak, büyük anneye mektup yazmak gibi." yazıyordu. Ne kadar doğru. Ben bugünlerde mutluluğu bu şekilde arayanlardanım. Dün sıkıntılı bir gün geçirmişken bugün kendimi daha iyi hissediyorum. Çünkü dün akşam mutluluk hormonlarımı arttırıp sıkıntılardan uzaklaştıracak bişey yaptım. Bunu 1 haftadır yapıyorum. Kuzenimi OKS sınavlarına hazırlıyorum. Haftanın 3 gününü ona ayırdım. Onunla ders çalışırken kafamdaki sıkıntılardan, işlerin bozukluğunu düşünmekten, hayatın sıkıcılığını düşünmekten uzaklaşıyorum. Ben yardım etmenin mutluluğunu yaşarken kuzenime de birşeyler öğrenmenin mutluluğunu yaşatıyorum. Birilerine, elinizden geldiği ölçüde, yardım etmenizi tavsiye ederim. Bunun insana verdiği huzur anlatılmaz, ancak yaşanır.

2 yorum:

gUnLuGuM-gOkCe dedi ki...

hep mutlu olman dileğiyle senem... hatta hepimiz mutlu olalım ;)

Unknown dedi ki...

İnşallah Gökçe'cim inşallah...