28 Mart 2007 Çarşamba

İyi ki doğdun Pelin

Bugün çok sevdiğim bir arkadaşımın doğum günü. Pelin'cim iyi ki doğdun. Ama aynı zamanda benim için sıkıntılı bir gün. İnşallah güzel biter. Bazen olur ya içinden çığlık atmak gelir. İşte öyle birgün. Üniversite yıllarında olsaydık giderdik lunaparka, sırf çığlık atmak için binerdik kamikazeye. O kadar çok biniyorduk ki artık heyecan bile vermiyordu. Ama çığlık atmak doğal olduğu için kamikazenin tepesinde rahatlamak için bu çözüm yolunu bulmuştuk. Ben yine üniversite yıllarında olmak istiyorum. Beni sıkan tek şeyin dersler olmasını istiyorum. Çığlık atmak için luna parka gitmeye vaktim olsun istiyorum. Çimlerde yatmak, dersin gelmesini beklemek ama canım istemeyince de kozahana çay içmeye gitmek istiyorum. Şimdi kendi işimde çalışmama rağmen bu lükse sahip değilim. Eğer olsaydım giderdim şimdi lunaparka, binerdim kamikazeye...

Hiç yorum yok: