2 Nisan 2010 Cuma

Yeni Bisikletim Yine Bisiklet

Nisan ayında başlamam gerekse de 5 ay dayanabildim bisikletsiz bir hayata:) Eski bisikletim, ilk göz ağrım olan Borlady’me Mart başı binmeye başladım. Bu arada da yeni bisiklet arayışına geçtim. Bu zaman içinde tur bisikleti almaktan vazgeçerek güzel bir dağ bisikleti almaya karar verdim. Ancak disk frenli aldım ki gerektiğinde 28 inç teker takarak tur bisikleti gibi kullanabileyim. Bisiklet alma sürecim de epey karmaşık geçti. Öncelikle Bianchi Alikut bisiklet almaya karar verdim. Fiyat performans oranı süper olan bir bisikletti bu. Bisikletimi Motis bisikletten almaya kararlıydım ancak bana uygun boyu gelmedi bir türlü. Bu arada kadro arayışına geçtim. Öncelikle beğendiğim kadroya bagaj takılamadığı için vazgeçtim. Sonra Scott’un bayan kadrosu olsun istedim. İlk sorduğum yer kadro satışı yapmıyordu ve o zaman çok zarar ediyordum. Sonra Levent’in araya girmesiyle Ankara’dan Erdoğanlar bisikletten sırf kadro alabileceğimi öğrendiğimde çok mutlu oldum. Ve Alikut’un kompanentlerine Scott Contessa kadromu taktırarak benim için budur diyebileceğim bir bisiklete sahip oldum. Çok mutluyum. İşte bisikletimin fotoğrafı:

Arkada da eski Borlady’im duruyor. Başka açıdan bir fotoğraf:

Ve 5 aydan sonra 7 kilo almış ben ile bisikletim:)

Bu aldığım kiloları en yakın zamanda vereceğim:) Şimdilik fazla zorlamadan biniyorum. Dün akşam Perşembe turuna katıldım. Daha öncede bisikleti aldığım gün katılmıştım tura. Dün akşamki tur yaklaşık 40 kişi ile Güzelbahçe istikametineydi. Şimdilik fotoğraf yok. Olursa koyarım:)

Hiç yorum yok: